Trgovina i rasvjeta trgovina

Rasvjeta za izloge i rasvjeta za trgovine

Rasvjeta prodajnih mjesta s efektom privlačenja pažnje

Rasvjeta prodajnog prostora čini robu u prodajnom prostoru zaista privlačnom, npr. B. u pekari, u trgovini, ali i u modnoj trgovini ili knjižari. Svjetlo usmjerava pogled gledatelja i vizualno prikazuje ponudu s njezine najbolje strane. Da bi se to postiglo, rasvjeta trgovine mora imati visoku CRI vrijednost od najmanje Ra 80 kako bi savršeno reproducirala spektar boja pri umjetnom svjetlu.


Zašto biste trebali zatražiti planiranje rasvjete

Za osvjetljenje trgovina uvijek se preporučuje kompetentno planiranje rasvjete. Ovo uzima u obzir sve tehničke uvjete i uvjete specifične za lokaciju kako bi pozvali kupce da se zadrže i istaknu robu. Planeri rasvjete također znaju kako savršeno integrirati najnoviju tehnologiju rasvjete u okruženje trgovine. Primjeri uključuju visokoučinkovitu LED rasvjetu za trgovine koja zahtijeva malo održavanja ili HCL senzore, koji automatski prilagođavaju svjetlinu i temperaturu boje dnevnoj rutini i tako podržavaju prirodne bioritmove ljudi.

Što morate uzeti u obzir kada planirate posao?

Osnovna rasvjeta
Osnovna rasvjeta

Osnovna rasvjeta, koja osigurava jednoliku svjetlinu u cijelom prostoru trgovine, uključuje:

  • Stropna svjetla
  • Ugradbeni reflektori
  • Viseća svjetla
Akcentna rasvjeta
Akcentna rasvjeta

Akcentna rasvjeta koristi se za precizno osvjetljavanje određenih izložbenih prostora ili pojedinačnih proizvoda, na primjer pult s kobasicama i sirom ili prostor za trenutni bestseller u knjižari.\ Ovaj aspekt osvjetljenja trgovine usmjerava percepciju posjetitelja. Ovo uključuje:

  • Downlights
  • Reflektori
  • Mrlje
Osvjetljenje izloga
Osvjetljenje izloga

Izlog je obično prva točka kontakta s kupcem i ima signalizirajući učinak dinamičnom igrom svjetla i sjene. Rasvjeta u trgovinama također se može igrati s bojom svjetla ovdje: Hladne boje svjetla >4000 Kelvina prenose svježinu i dinamiku, tople boje svjetla do 3000 Kelvina djeluju ugodno i opuštajuće

npr. B. u slastičarnici su torte i kolači posebno ukusni.

Rasvjeta sa sustavima tračnica

Rasvjeta sa sustavima tračnica

Sustavi tračnica nude fleksibilnost jer svjetla možete postaviti na tračnicu po želji. Kada je riječ o željezničkim sustavima, općenito se razlikuju niskonaponski i visokonaponski sustavi. U području visokog napona razlikuju se jednofazne sabirnice i višefazne, npr. B. 3-fazne sabirnice.

Razlika između jednofaznih i višefaznih je u tome što se u jednofaznom sustavu svjetiljke mogu samo zajedno paliti, gasiti ili prigušivati. Ovaj sustav je više okrenut krajnjem kupcu. Koriste se spotovi, reflektori i šine istog proizvođača.

3-fazni sustavi nude prednost različitog prebacivanja nekoliko reflektora i time stvaranja različitih scenarija. Može postojati kompatibilnost među proizvođačima, na primjer sa sustavima tračnica tvrtke Arcchio.

Tehnički aspekti

CRI/prikazivanje boja

  • Prikaz boja dat je u Ra, nakon čega slijedi Postotak reprodukcije boja u usporedbi s prirodnim dnevnim svjetlom. 100-postotna vjernost boja trenutačno se postiže samo s halogenim žaruljama, no svjetlo visokokvalitetne LED rasvjete za trgovine od Ra 80 nadalje također izgleda vrlo prirodno.
  • Vrijednosti ispod Ra 80 ne smiju se koristiti u rasvjeti trgovina kako bi se izbjegle neprivlačne, netočne boje na robi, do kojih može doći npr. B. je također posebno relevantan u modnoj industriji kako bi se izbjeglo razočaranje na strani kupaca.

Svijetla boja

  • Drugi važan faktor za kvalitetu svjetla je temperatura boje ili boja svjetla. To utječe na to kako se roba, a posebno hrana percipira. U ovom slučaju bijelo nije isto što i bijelo.
  • Zbog temperature boje svjetlost izgleda ili plavkasto i stoga hladno ili crvenkasto i stoga toplije.
  • Osobito u supermarketu, svijetle boje su posebno odabrane kako bi odgovarale različitim namirnicama, na primjer topla bijela za ukusno meso i hrskave peciva. I oko jede!
Tehnički aspekti

Naše preporuke

Pravni zahtjevi

Kod osvjetljenja prodavaonica moraju se poštivati zakonski propisi. Osnovna osvijetljenost u prodavaonici mora biti najmanje 300 luksa, au blagajnama čak 500 luksa. Naravno, zbog pogodnosti za kupce, određena područja mogu premašiti zakonske standarde, na primjer u knjižarama kako bi se kupcima omogućilo jednostavno pregledavanje literature.

Za dobro svjetlo potreban je profesionalni savjet

Za dobro svjetlo potreban je profesionalni savjet

održivost

Kod LED rasvjete za trgovine fokus je na ekološkoj i ekonomskoj održivosti:

  • velika ušteda energije zahvaljujući niskim snagama
  • u isto vrijeme velika svjetlina kroz bolju Svjetlosna učinkovitost od 100 lm/W
  • barem vrlo dobar prikaz boja Ra 80 do Ra 90
  • širok raspon dostupnih svijetlih boja
  • dug radni vijek od 50.000 radnih sati
  • nema IC i UV zračenja koja utječu na kvalitetu robe

Lumories.hr planiranje rasvjete podržava tvrtke na njihovom putu da postanu energetski učinkovitije, održivije tvrtke korištenjem klimatski prihvatljive rasvjete. Ulaganje se isplati za tvrtke na mnogo načina: javni programi također promoviraju učinkovitu unutarnju i vanjsku rasvjetu uz subvencije do 50%.

Kontakt obrazac

Obrada podataka koja proizlazi iz korištenja našeg obrasca za kontakt podliježe našim pravilima o privatnosti podataka.