Rasvjeta supermarketa
Koncept rasvjete po mjeri za supermarketDobra rasvjeta u supermarketu povećava prodaju. Savršeno raspoređenim prodajnim prostorima i ciljanim vođenjem kroz asortiman, roba je prezentirana privlačnije, a kupci se duže zadržavaju u poslovnici. Osim toga, iskustvo kupnje obogaćeno je primamljivim, estetskim i, ne manje važno, ugodnim svjetlom. Ovi aspekti čine ključnim razviti individualni koncept rasvjete prilagođen grani.
- Grana dobrodošlice
- Savršeno prezentirana roba
- Povećanje prodaje
Vaš projekt rasvjete s Lumories.hr
Dobro isplaniran koncept rasvjete čini supermarket privlačnijim, a robu privlačnijom. Mnogo je čimbenika koje treba uzeti u obzir, uključujući veličinu supermarketa, raspored polica, vrstu izložene robe ili željenu atmosferu. Vjerujte stručnjacima za planiranje rasvjete u Lumories.hr sa širokim rasponom iskustva u industriji.
Lampe i svjetla za rasvjetu supermarketa
Rasvjetna tijela za supermarkete biraju se uzimajući u obzir individualnu arhitekturu, željeni izgled svjetla i, na kraju, ali ne manje važno, aspekte troškovne učinkovitosti i održivosti. U tom kontekstu, korištenje moderne LED rasvjete u supermarketu nudi mnoge prednosti.
Prednosti LED rasvjete u supermarketu
- Smanjeni troškovi energije za ekonomičniju rasvjetu
- Niski troškovi održavanja zahvaljujući dugotrajnoj tehnologiji rasvjete
- Smanjenje emisije CO2 za održivu sliku
Prema studiji Njemačke agencije za energiju, rasvjeta u prehrambenom sektoru troši 22 posto manje . Energetski učinkovita, dugotrajna tehnologija rasvjete koja zahtijeva malo održavanja, kao što je LED, ne samo da može povećati prodaju, već i smanjiti tekuće troškove.
Naše najbolje kategorije
Pravni zahtjevi za rasvjetu supermarketa
- [DIN EN 60598-1 (VDE 0711-1):2018-09 "Svjetiljke - 1. dio: Opći zahtjevi i ispitivanja"](https://www.licht.de/de/lichtwerbung/normen/4-din-en -60598-1-vde-0711-12018-09-luminaires-part-1-general-requirements-and-tests)
- DIN 5035 “Rasvjeta s umjetnim svjetlom”
- [DIN EN 12464-1:2021-11 "Svjetlost i rasvjeta - Osvjetljenje radnih mjesta, 1. dio: Zatvorena radna mjesta"](https://www.licht.de/de/lichtwerbung/normen/2-din-en- 12464 -12021-11-svjetlo-i-rasvjeta-rasvjeta-radnih mjesta-part-1-radna mjesta-u-unutarnjem prostoru)
Razna područja primjene u rasvjeti supermarketa
Rasvjeta supermarketa mora istaknuti kvalitetu širokog spektra grupa proizvoda, uključujući voće, meso, sireve ili peciva. Različite kvalitete svjetla i vrste rasvjete ciljano utječu na prezentaciju robe, a time i na atraktivnost prodavaonice.
Rasvjeta na ulazu i blagajni supermarketa utječe na prvi dojam kupaca i trebala bi stvoriti atmosferu povjerenja. Istovremeno, rasvjeta mora osigurati svijetle i ugodne radne uvjete za zaposlenike. To se postiže npr. B. s LED panelima s UGR <19. Ovi paneli osiguravaju jednoliku i ugodnu osnovnu rasvjetu bez neugodnih efekata blještanja.
Jednoobrazna osnovna rasvjeta u supermarketima omogućuje kupcima da se brzo orijentiraju i povoljno izaberu željenu robu. LED reflektori i LED raspršivači pokazali su se uspješnim za osnovnu rasvjetu u supermarketima. Ova svjetla stvaraju odgovarajuću ravnotežu između svjetla i sjene kako bi proizvodi u supermarketu bili najbolje prikazani i izgledali visokokvalitetno.
Osvjetljenje ribe i mesa naglašava svježinu i kvalitetu ovih namirnica. Zbog toga je važan odabir izvora svjetlosti s prirodnim prikazom boja (Ra >80) i odgovarajuće boje svjetla: Crveno meso i vrste ribe poput tune izgledaju ukusnije pri toplom bijelom svjetlu (<3300 K), dok nježno, bijelo meso a ribe poput iverka, bakalara i lista imaju koristi od dnevne bijele svjetlosti (5000 – 6000 K). Izlaganje robe često se vrši pomoću LED reflektora ili LED cijevi širokog snopa. Budući da LED svjetlo emitira vrlo niske razine infracrvenog i UV zračenja, hrana i materijali za pakiranje su zaštićeni, a kvaliteta proizvoda održava se dulje.
Osvjetljenje polica i prolaza privlači pozornost kupaca upravo na proizvode i doprinosi ugodnom iskustvu kupnje. U tom kontekstu važno je da se ne stvaraju jake sjene kada se kupci približavaju robi. Kako bi se ispunili ovi zahtjevi, posebno su prikladni LED reflektori i LED reflektori na staze s visokim prikazom boja (Ra >80). Ova rješenja osvjetljenja osiguravaju da prirodna boja proizvoda nije iskrivljena i da su etikete lako čitljive.
Rasvjeta za voće i povrće usmjerena je na isticanje prirodne ljepote proizvoda. Budući da većina kupaca ocjenjuje kvalitetu i svježinu robe na temelju boje, u ovom slučaju preporuča se visoka reprodukcija boja (Ra > 80) u kombinaciji s vrlo toplom temperaturom boje od oko 2700 K. Korištena svjetla prvenstveno trebaju dati naglasak rasvjetu i sadrže samo malu količinu osnovne rasvjete. Na kraju, ali ne manje važno, to također znači da su oblici voća i povrća atraktivno modelirani svjetlom.
Osvjetljenje pekarskih proizvoda i sireva ima za cilj prezentirati te proizvode na atraktivan i primamljiv način. Naglašena rasvjeta izrađena po narudžbi koristi se kako bi se posebno skrenula pozornost kupaca na dijelove i police supermarketa gdje se ti proizvodi nude. Obično se koriste LED reflektori i LED reflektori na tračnicama s visokim prikazom boja. Ova svjetla osiguravaju da proizvodi izgledaju u svojoj prirodnoj boji i istovremeno osiguravaju visoku energetsku učinkovitost čak i tijekom dugotrajne uporabe.
Pića i neprehrambeni proizvodi najbolje izgledaju na univerzalnom bijelom svjetlu od oko 4000 K. Kako bi se skrenula pozornost kupaca upravo na ove grupe proizvoda, preporuča se i dobro planirana akcentna rasvjeta. Ova vrsta rasvjete potiče kupce da obrate pozornost na piće i neprehrambenu robu. Popularno rješenje rasvjete su trakasta svjetla koja idu paralelno s policama. Oni stvaraju veliku, ravnomjernu i, na kraju, ali ne manje važno, jaku rasvjetu u području prezentacije proizvoda.
Drogerijski artikli i predmeti za kućanstvo zahtijevaju posebnu vrstu prezentacije proizvoda budući da se najčešće predstavljaju na samostalnim prodajnim prostorima. Naglašena prezentacija robe, u kojoj se roba stavlja u fokus svjetlom, a prolazi i prometne površine blede u pozadinu, razuman je koncept rasvjete za ove grupe proizvoda. Za atraktivan prikaz proizvoda i brzi pregled važno je uskladiti raspodjelu svjetla s geometrijom police. Za rasvjetu se preporučuju LED sustavi i LED reflektori s univerzalnom temperaturom bijele boje od oko 4000 K.